پارک جونگ مین

پارک جونگ مین

. تاریخ تولد و گروه خون : 03 آوریل 1987 ، نوع o
002.
قد 182cm، وزن69kg و اندازه پا : 275mm
003.
نام مستعار :اسب
004.
محل تولد : سئول حتی اسم بیمارستانی كه متولد شد رو گفت.
005.
اعضای خانواده : پدر ، مادر ،برادر بزرگتر, زن برادر,خواهر بزگتر,خواهر زاده
006.
فرد مورد احترام :خودم
007.
علاقه و تخصص : هیچی.جدیدا سریالهای ژاپنی میبینم.
008.
میانگین ساعت خواب : 5~6 ساعت
009.
پرافتخار ترین چیز:خودم
010.
گواهینامه ها : _^_
011.
چیزی كه وقتی بیدار میشی انجام میدی : چشامو باز میكنم/نفس میكشم/بدنمو میكشم/به ساعت نگاه میكنم/صورتمو میشورم
012.
منو صبحانه ایده آل :اساسا صبحونه نمیخورم اما هر چیزی خوبه اگه عشقم صبحونه رو درست كنه(ooooo!
013.
قدرت دادن به خودت : نسبتا ضعیفه اما خیلی قویه اگه بخوام .
014.
عبارت مورد علاقه : "كلا هیچی" ، "نه نه" ، "آیا"
015.
هیون جونگ رو به طور خلاصه شرح بدین : سرزنده و فعال
016.
یونگ سنگ به طور خلاصه :سرزنده و فعال
017.
كیو جونگ به طور خلاصه :سرزنده
018.
خودتون به طور خلاصه : بهترین(اعتماد به نفس رو داشته باشین)
019.
هیونگ جون به طور خلاصه : سرزنده و فعال
020.
شخصیت مورد علاقه (انیمیشن ، تلویزیون و غیره) : Rilakkuma ، مهر و موم / شیر دریا
021.
بهترین صدای تقلیدی : _^_X
022.
آهنگ رینگتون: آهنگ از قبل تنظیم شده
023.
رنگ مورد علاقه : نقره ای,طلا
024.
هیون جونگ رو چه رنگی توصیف میكنین :قرمز
025.
یونگ سنگ رو :سفید
026.
كیو جونگ : زرد
027.
خودتون : نقره ای
028.
هیونگ جون : سفید
029.
سبزیجات مورد علاقه : خیار(هویج نیست؟)
030.
اقیانوسو ترجیح میدین یا كوهستان : خونه
031.
سوراخ سمبه مورد علاقت تو خانه : تختخواب
032.
بخش فیزیکی مورد علاقه از بدن تان :دندونا,منحنی بدن
033.
رویای آینده : بازیگری ,پیمانكار مدیریت,عكاس,خواننده,طراح,كارآفرین,PD
034.
آْلاتی كه میزنی:یه نوع فلوت نی,طبل,تریزه,قره نی,castranet
035.
اولین آلبوم خریداری شده :یادم نیست-فكر كنم سیدی موسیقی كلاسیك باشه-آماده شدم تا صدمین آلبوم اس اس 501 رو بعد اینكه خواننده شدم بخرم.
036.
اولین اجرای زنده كه دیدین :كنسرت گروهی خوانندگان كره
037.
هنرمند مورد علاقه : خودم
038.
هنرمندی که میخواین کار كنین باهاش :زیادی خوبه اگه همچین شانسی داشته باشم-به علاوه اگه شما بخواین با من یا گروه كار كنین مكان یا زمانش مهم نیست -شدنیه.
039.
هنرمند مورد علاقه : خودم
040.
آهنگ مناسب برای گوش دادن هنگام رانندگی به اطراف :ماشین سواری....واقعا دوست دارم تابیرون رانندگی كنم ...اَه- اما مجوز ندارم
041.
آهنگی كه بیشتر موقع ها تو استادیو میخونی:Nakashima Mika
042.
آهنگ مورد علاقه اس اس 501 :Again, 4Chance
043.
نقشت در SS501 :س*** جذاب
044.
اولین تصور از هیون :روحیه تاریك
045.
اولین تصور از یونگ سنگ :شخص پاك
046.
اولین تصور از كیو جونگ:سیاه
047. 1st
تصور از هیونگ جون : خیلی تاریك در كل (تام و جرین دیگه)
048.
مرد ایده آل : یه كسی شبیه خودم - واسه گفتنش من میخوام شبیه چنین شخصی بشم.
049.
زن ایده آل :هیچكی.كسی كه بخواد با من باشه و تو من همه ی احساسات رو بسازه خوب خواهد بود.
050.
زمان ایده آل :خرید تو سوپر ماركت با هم
051.
در سن 50 سالگی چه میكنی :بررسی اینكه چطور باید زندگی كنونیم رو بگذرونم.
052.
بهترین چیزی كه میپزی:پاستا
053.
دوست داشتن و نداشتن خوراك کره ای :دوست داشتن پنكیك كیمچی-غذاهای خونگی مامانم.چیزی نیست دوست نداشته باشم.
054.
نوشیدنی مورد علاقه : دوغ-نوشیدنی های لیمو كربنات-شیر
055.
نوشیدنی كه دوست ندارین:نوشیدنی تلخ اگر چه واسه سلامتی خوبن.
056.
موضوع مورد علاقه (بهترین) :علمی-اجتماعی-hanga
057. (
بدترین) موضوع : ریاضی
058.
فیلم مورد علاقه :سینمایی I'll participate in future
059.
کتاب مورد علاقه (کتاب ، طنز و غیره) : همه چی
060.
ورزش مورد علاقه :همه چی
061.
نام تجاری مورد علاقه :Secret
062.
چیزی كه باعث میشه خوش قیافه به نظر برسی:طبیعی-میتونه منو تو سبك خودم بپوشونه.
063.
عطر مورد علاقه : كم استفاده میكنم اما واسه پدرم یه Chanel گرفتم .
064.
گل مورد علاقه :اركیده
065.
بازی آنلاین مورد علاقه :x
066.
بازی های مورد علاقه :x
067.
حیوان مورد علاقه : سگ-اونایی كه كوچیكن با رنگ كرمی مو بلند رو دوست دارم
068.
توصیف هیون جونگ به عنوان یه حیوان : سگ
069.
توصیف یونگ سنگ به عنوان یک حیوان : سمور دریایی
070.
توصیف كیو جونگ به عنوان یک حیوان :گوریل
071.
شرح جونگ مین به عنوان یک حیوان : x
072.
شرح هیونگ جون عنوان یک حیوان : لاك پشت-حلزون صدف دار
073.
تماس تلفنی یا پیام کوتاه؟ :به زمان بستگی داره
074.
چیزی كه اغلب تو فکرشی : ژاپنی
075.
شعار ملی : فقط تمركز
076.
اگر تولد دوباره وجود داشت ،میخواستی چی بشی : خودم
077.
شما چگونه با مشکلات برخورد میكنین :خودم حلش میكنم-هر چی كه هست بهش غلبه میكنم
078.
به منظور دستیابی به صلح جهانی : موسیقی ~ قلب
079.
سه چیز که میشه به یک جزیره متروكه ببرن:جزیره ی كویری؟خیلی خسته كننده --خیلی دور-من همیشه چیزهایی كه لازم دارم رو میگیرم
080 .
چیزی که نمیتونی ازش جدا شی :كرم دست -لوازم جانبی جوراب

 

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: